BRANDING & POSITIONERING

Branding & positionering

Online en offline communicatie als marketingmix

Meer dan ooit ondergaan bedrijven voortdurend veranderingen. Als de eigen dienstenportfolio van het bedrijf zich uitbreidt of nieuwe sectoren worden ontwikkeld, zullen klanten en hun aanpak ook veranderen. Soms gebeuren deze ontwikkelingen jaren, soms erg snel. Maar deze processen houden altijd vragen in over veranderde positionering. Hoe kan ik nieuwe sterke punten en kwaliteiten van het bedrijf belichten? Hoe kunnen potentiële klanten hun eigen diensten duidelijk onderscheiden van die van de concurrentie?

Branding & positionering

Continuïteit

Om het voortbestaan ​​van uw eigen bedrijf op de lange termijn zeker te stellen, is het essentieel om uw eigen positionering voortdurend te herzien. Veranderingen kunnen van buitenaf worden geactiveerd – omdat markten, industrieën, klanten veranderen – en proactief worden geïnitieerd; Groeidoelstellingen kunnen bijvoorbeeld alleen worden gerealiseerd als nieuwe diensten een aanvulling vormen op de bestaande portefeuille. In beide gevallen is een perspectief op de toekomst en een systematische aanpak de moeite waard. Op deze manier kan een bedrijf de klant altijd een stap voor zijn met creatieve ideeën en innovatieve oplossingen en hen voorzien van belangrijke impulsen. Het is noodzakelijk om een ​​beknopte, maar duidelijke definitie te hebben van hoe positionering, strategie en serviceaanbod eruitzien. En: consistentie en continuïteit spelen hier een belangrijke rol.

Wil je weten wat ik voor jou kan betekenen op het gebied van branding & positionering? Mail dan naar info@rutgergroothedde.nl of ga naar contact.

Contact
Diensten

Grafische vormgeving

Lees meer
Diensten

Web ontwerp & development

Lees meer
Diensten

Webshop lanceren

Lees meer
Diensten

Advies

Lees meer